BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Miss QIM's clock

Monday, May 10, 2010

"PRETTY"childish+"PRETTY"emo+"PRETTY"sensitive

It's 8a.m.
Tepakse bgn awal sbb nk siapkan report yg kne submit jap lagi. I just couldn't give a full focus and concentration last nyte. Jiwa~kacaw!

Yeah, I know I am "pretty"-childish + "pretty"-emo + "pretty"-sensitive.Hehe.. Saje gne word "pretty" sbb smlm jiwa~kacaw sbb isu 2..

Don't know what 2 say, not even know what to do.. But seriously, hati sgt terkesot sampai menangis~nangis. Actually, it was just a small issue. It was not the 1st tym my "musuh kentats" usik2 cam 2. Tp xtaw la nape, smlm tb2 cam emo lebey pulak. Hihi..

Smlm, b4 Fida tidow, saya ade ngadu kat dye psl dua "musuh kentats" yg sebox lancar perang ngan saya. Mase 2 nada saya becerita memang da laen. Siap bg taw Fida lagi ni bukan geram manja2 tp betol2 geram!

It was about 1 and my inbox kept receiving new e-emels. I was so bz as I didn't have heart to read through all those e-mels. But then, I opened 1. Ouw, my swing emotion hit me again! At that tym, there's only one thing crossed my mind.I want my sweety Rabbit!


Then, I looked for her US num in my contact but I just coldn't find one as I was so stress during the tym. Then, I gave a call 2 Jenna, hoping that she didn't sleep yet. I told her everything and as a grade A emotional girl, my tears flew onto my cheeks. Tersak~esak! Sgt emo ok! Jenna yg ngah mamai2 tu panic gler! Hehe..

Faten tros ym saya. But what else should I say? Nk ckp panjang pon xgne, saya yg terlebey emo sbenar nye. Really, thanxs to her 4 being protective! Sgt sayam kawan2 saya. Diowang pon mcm my "musuh kentats", ske usik2 saya. Tp diowang taw the limit. Diowang taw ble saya akan merajuk. So b4 they crossed the border line, they would wave over their white flag. There's no winner or loser but this is how we keep our relationship close.

Pas 2, maen2 phone cri contact num Rabbit lagi. Slalu nye, xkan rase tenang slagi xngadu kat Bit. Yes! Jumpa num dye! Ble called dye, makin menjadi~jadi pulak nanges nye. Hua3.. Shame on u! As usual, Rabbit would end up with laughing while I ended my story. I don't care! That's make me more relieved actually. Dye ckp sambil gelak2 sopan *sbb saya ngah sedey, so dye perlu lebey sopan* - "Mu ni, macam budak2 la.."

Saya tros jawab - "Hom, ak taw ak ni mcm budak2. Ak emo, ak sensitip!"Konon2 majuk.

Bit gelak lagi. Lupe dye cakap ape, but as usual, she is the one that could give me comfort!


Bit, Faten, Jenna.. Sayam kamu yg teramat! Thanx u so much for always being there 4 me..Thanx God, saya dpt kawan2 yg sgt paham jiwa saya. Yg sgt xkesah ngan prangai budak2 saya. Yg sgt xkesah memujuk even da terang2 saya yg sensitip!

And to my "musuh kentats".. Saya agak emo smlm. Mcm yg diowang taw, saya smemang nye sgt sensitip. Kawan2 yg rpat ngan saya mesti da masak ngan prangai saya. Xsalah nk gurau2 ngan saya, saya memang layan tp tlg jgn sampai melebey~lebey. Kebetulan pulak emo xbrape stabil. Saya pompuan, berjiwa lembut. Nk2 ble bulan da nk mengambang. Mase 2 saya akan jd super duper sensitive! And to my "musuh kentats", maybe I should say SORRY. Keep it up, and feel free to be my "musuh kentats" for the rest of ur lives.

*Act like nothing happen*

0 comments:

Miss QIM's followers('.')

Miss QIM's fAvOrEt