BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Miss QIM's clock

Saturday, January 16, 2010

ANEH tapi BENAR

Last few weeks, I’ve posted a post on how I missed my old me. And guess what? Tiba2 ade rase excited, tiba2 da ade rase bedebar! Hehehe.. The feeling of being teenagers is coming back! Yuhuuuuuu~ Congret SITI NURQIMAH!


Beberapa ari lepas, ****** add saya kat FB. Hehe.. Da lame saya taw dye ade FB. Dan da lame gak saya suh dye add saya tp dye ckp dye xreti nk add. So saya pon wat sombong gak la. Saya bg taw dye saya pon xreti nk add. Tup2 baru2 ni dye add saya. Sgt bedebar ok!


Da lame xrase bedebar. Dulu time muda remaja slalu rase bedebar. Nak2 ble melibatkan ******. Haha.. Sgt kelakor!

Sharing you this, I ever fall in love with him. Yes, he’s kind of bad guy. But for me, he’s so good looking even my friend listed him as guy in grade C! Hahaha.. But that’s really my first love. Hurm.. I guess so. Why I said so? Hehe..

  • When I was with him, my heart will beat so fast.
  • Feeling like I’m going to faint.
  • Seriously, he could make me nervous all the time.
  • Even answering his calls could also make me nervous like dying.
  • And the butterflies always get right before I call him.
  • The pain in my heart when he was heartbreaking.
  • The excitement I feel when he says my name.
  • The feeling that nothing else in the world matters when I am with him.
  • The smile across my face when I think of him, make me always feel like 18!

He's not kinds of nice guy that seeking by all the girls outside there. But for me, no matter what he is, I still like him in whatever he is. He used 2 be my MR NICE GUY and MY MR RIGHT as well. Hehe.. Tp 2 cite lame. Skang ni those feeling has disappeared.


Dulu time mula2 kawan ngan dye, msg ngan dye pon bley wat saya rase bedebar bagai nk pecah dada! Ble msg ngan dye, tidow kul 3 pon xpe. Sanggup bersengkang mata. Kre memang fall in love habes la. Hehehe..


Saya ingt lagi dulu, time minggu SPM. Time 2 C7 order McD. Cam bese, saya bli ayam goreng spicy 2ketul ngan double cheese burger. Gler tamak! Tp kitowang 1dorm memang sgt ske makan. Asik makan je sampai saya, Fatin ngan PQ digelar ratu ‘JELLA.’ Hehehe…


Al~kesah nye macam ni. Time 2 geng C7 ngah bz melantak makan McD. Lapar sbb xturun dinner. Tiba2 phone saya bunyi. Jeng jeng.. ****** msg! Xtaw nape, saya teros xlalu nk makan! Tiba2 xde selera and rase kenyang. Sampai macam 2 sekali ok! Hahaha.. Fatin la yg sibuk habiskan makanan saya 2..


2 baru part xlalu makan. Ok, move 2 next sessions. Cewah! Time 2 ade seminar Fizik ngan Kimia kat library. ****** ajak turun awal sbb nk jumpa saya b4 masuk library. Tp saya xmo turun awal, so kitowang janji ngam2 seminar 2 start. Punyalah awal saya bangun, siap kejot dye lagi! Pas mandi, xtaw la kenapa tiba2 perut memulas~mulas. Rasa macam nk muntah! Badan seram sejuk tiba2 macam nk demam. Sudahnye, xjd jumpa sbb saya terlewat.



Mula nye saya tak perasan lagi ngan symptom pelik 2. Tp lepas 2 ble ****** ajak jumpa sekali lagi, benda yg same berlaku. Bukan setakat sakit perot and rase nk muntah, siap pening2 lagi! Badan tak yah cite la, seram sejuk satu badan! Kalah morning sickness pregnant women! Hahahaha.. Memang sah dye 2 pembawa virus!


Pas abes SPM, ingatkan sampai c2 je. Rupa2 nye makin teruk! Ble dye msg ayat2 romantik sket, dye ckp sayang ke ape ke.. Tros jd xnormal! Sampai kadang2 2 terpaksa berselimut tebal sbb terketar~ketar. Seram sejuk! Hahahahaha..



Yg paling tak leh lupe, time dye propose saya. Kre the sweetest moment la. Hehe.. Rasa macam di awang~awangan. Rasa macam xberpijak di bumi nyata. Terapung! Rasa macam ade music bebunyi, ade bunga2 warna~warna blooming around me. Sudahnya, saya terus demam! 2hari saya demam! Hahaha.. Rindu nye nk rase bedebar macam dulu2. Ble ingt balik, macam bodoh je kan.Tp sgt ske!


Thanks ****** for giving me experience to have all those feelings;) U’re cool indeed! We aren’t into each other now. He’s the greatest friend I ever had. Someone that I can trust with all my heart.. We will just stay as a friend, now and forever…

7 comments:

iny said...

qim..
bkpo aku xpnah tau psl mu ngn die?
hehe....

miss QIM said...

adus!malu nyo i!supposedly, my blog is my privacy tp x ingt plok mum taw gok blog ak.hahahahaha..cito lamo la iny.xdok gapo pom..

iny said...

hehe..
rilek ar qim..
ngn aku je pon...
haha.

fatinc7 said...

natey qmah!!haha.blo ms plok ak prabih mknan mu??caittt! ayt penyedap raso tuh.huh!

fatin azhana said...

hahahahhahaha!!!i loiikkkkeee!

miss QIM said...

hahahaha..mulut udos ngu natam doc indon lenim.bkn ko mum hok prabes dlu???malu ko sapo nyo nk ngaku.sek2 kte jah pom..hahah..

cAyuNk said...

owhhhh...bestnye bce cte DIE...hhahahha....sgt truje skali...wahahhaa

Miss QIM's followers('.')

Miss QIM's fAvOrEt